Lås fast din cykel!
Wednesday 22 April, 16:54
Idag bevittnades hur två personer drog iväg med en låst cykel från cykelställ vid Pelargatan 24. De ställde cykeln bakom den svarta lilla byggnaden (elskåp) i parken mot järnvägen. Personerna som flyttade cykeln märkte att de var iakttagna och valde då att åka iväg i en bil som stod parkerad lite längre bort på Pelargatan 16-20. Vi ställde tillbaka cykeln i det ställ där vi tror att den stod.. Iakttagelser gjordes dels från parken och dels via backspegel i garagerampen.